ISO 9001
Kwaliteitsmanagementsysteem

Om als onderneming succesvol te zijn moet je klanten aantrekken en behouden. Dat doe je door een kwalitatieve dienstverlening te bieden en optimaal in te spelen op de actuele en toekomstige noden van die klanten. Maar dat is vaak makkelijker gezegd dan gedaan. Om organisaties hierin te ondersteunen werd de ISO 9001 norm ontwikkelt. Deze internationaal erkende norm bundelt de expertise en knowhow rond kwaliteitsborging in 1 document en groeide uit tot de maatstaf voor kwaliteit, betrouwbaarheid en transparantie voor elke organisatie. ISO 9001 is vandaag dan ook in iedere sector een begrip om de efficiëntie van uw organisatie te verhogen.

KWALITEITSMANAGEMENT

De norm eist dat organisaties hun processen beschrijven, analyseren, monitoren en evalueren om zo voortdurend te verbeteren. Op die manier kent iedere belanghebbenden hun rol en hoe ze kunnen bijdragen aan het succes van de organisatie.

Met een intern ISO 9001 kwaliteitsmanagementsysteem richt uw organisatie zich op het beheersen en optimaliseren van het kwaliteitsbeleid. Uw organisatie zorgt zo ervoor dat producten en diensten altijd voldoen aan de behoeften, specificaties en wensen van haar klanten.

“ISO 9001 LEVERT UW ORGANISATIE EEN BETERE GRIP OP DE DAGDAGELIJKSE WERKZAAMHEDEN EN BIEDT EEN DUIDELIJKE KOERS NAAR DE TOEKOMST!”

Heeft u vragen?

Laden
Uw bericht is verzonden. Bedankt!